Nekad Ahmedt | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmedt

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kroner13/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus.

Vad är ditt discord namn? Ahmedt#5092

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Har alltid haft Ahmedt som karaktär, har bestämt mig att ändra på det.

Andrew Makalister, 25 år. Andew's ursprung startar hela vägen uppe i norra USA. Han bodde i Suburbs tillsammans med sin faster. När Andrew var väldigt ung så dog båda hans föräldrar i en flygplanolycka. Andrew och hans faster bestämde sig då för att flytta till sverige för en ny start, allt började men att en ny stad hade öppnats. "Multistaden, new town in sweden open's up global opportunities". När de såg denna artikel så gjorde de lite research och hittade nya jobbmöjligheter och bostadsområden till bra pris.

Andew har nu flyttat ifrån sin faster och lever lyckligt i Multistaden. Hans nuvarande mål är att bli polis. Men drömmar har ingen gräns!

Varför ska just du bli whitelistad? Är seriös RPare och har hyfsat med erfarenhet. Jag stannar konstant i karaktär sålänge inte staff säger annat. Men för att få den bästa RP upplevelsen tycker jag att det är viktigt att stanna i karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom jag tycker att staffs gjort ett bra jobb men att skapa en stabil server. Betyder dock inte att servern är perfekt, vilket jag planerar på att ändra. Såklart är det inte jag som styr beslut, men kommer definitivt se till att lämna mycket feedback till staffs om det nu är så att de behöver det.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden på någon youtube video. På denna tiden var inte jag insatt i RP och visste inget, men tyckte att det såg roligt ut. Därefter gav jag servern en chans och nu spelar jag konstant RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? RP i mitt huvud är att leva livet, utan konsekvenser. Sen har jag grova diagnoser som grov ADD och ADHD. Men i RP världen finns det ingen som säger vad du inte får göra. I RP kan jag vara polis även om jag har diagnoser, i RP kan jag bli bilförsäljare även fast jag bara är 15.

Tycker att en stor del varför jag gillar RP är för att alla är seriösa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte riktigt, nej.

Btw är fortfarande bannad på dc servern även om jag blev unbannad. Vet inte riktigt varför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka