Accepterad Ahmedt | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Ahmedt

Gäst
Användarnamn: Ahmedt

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kroner13/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus.

Vad är ditt discord namn? Ahmedt#5092

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Ahmedt, 23 år.

Ahmedt vaknar upp en helt vanlig morgon, ljudet av skrikande människor väckte han som varenda dag. Han tänker alltid om sitt förflutna, hur han begått mord på flertal oskyldiga människor men aldrig blivit dömd. Han vet att han måste ändra sitt liv, och att ingen någonsin kommer att lita på honom i byn.

Han gick upp ur sängen för att göra sitt morgonkaffe. Han kunde fortfarande höra ljudet av alla möjliga konsumtionsvaror träffa ytterdörren. Han sätter sig vid sin dator för att kolla tidningen. Det är då han ser "Multistaden har öppnat flertal lägenheter och jobb." Det var som att Gud själv talade till honom, han visste att han behövde ta sig därifrån. Han började genast leta efter lediga jobb, polis, bilförsäljare, fiskare, mäklare, det fanns allt! Han började genast packa sina väskor. Han gick ut i garaget och satte sig i sin gamla 740 och körde ut ur uppfarten i ett svep.

Efter 10 timmars bilresa ser han skylten, "Multistaden, där ingenting är omöjligt" ...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till en trevlig spelmiljö, följa reglerna så gott jag kan, vara i konstant karaktär (Sålänge inte staff säger annat), rättvist omdöme, rättvist spelsätt och ett seriöst engagemang.

Om jag blir whitelist kommer jag förbli aktiv varje dag inne på servern. Vill försöka bli polis om jag klarar av det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill vara med och förändra communityt, att göra det till ett bättre ställe. Jag vill ha en server som jag inte tvekar att gå in på när jag sätter mig vid datorn! Jag vill lära mig om svensk gta rp kultur. Jag vill lära känna nya personer. Jag vill ha åtkomst till whitelist jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 28.

Hur hittade du Multistaden? Jag bestämde mig för att leta efter en bra svensk RP server och sökte på SWE och då vart jag fångad med hur många det var inne. Riktigt kul tänkte jag, att ha ett så stort community.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, aldrig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte riktigt, nej. Har inte mycket erfarenhet när det kommer till GTA RP. Men man måste ju börja nånstans :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka