Nekad Ahmedt | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Ahmedt

Gäst
Användarnamn: Ahmedt

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kroner13/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus.

Vad är ditt discord namn? Ahmedt#5092

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Ahmedt, 23 år. I hans förra hem var han en känd tjuv. Han vaknade varje morgon med protestors utanför sitt sovrumsfönster och bestämde sig för att flytta till multistaden för nya möjligheter. Ahmedt älskar bilar och hoppas på att han kan hitta ett bra jobb i den riktningen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till en lugn spelmiljö, ett rättvist spelsätt och ett seriöst beteende. Kommer inte snacka om annat utan kommer konstant vara i karaktär (Sålänge inte staff säger annat). Kommer såklart försöka följa alla regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har aldrig riktigt kört FiveM mycket, mest att jag har spelat lite sedan inte fattat vilket leder till att jag slutar köra. I multistaden hoppas jag att få hjälp för att komma in i spelet. Tycker det ser extremt roligt ut, speciellt svenska servrar när man väl kommer in i det.

Hur många timmar har du på FiveM? 28 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag bestämde mig för att leta efter en bra svensk RP server och sökte på SWE och då vart jag fångad med hur många det var inne. Riktigt kul tänkte jag, att ha ett så stort community.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, har aldrig blivit bannad på en RP server. De timmar jag har spelat FiveM så har jag följt regler noga. Men har som sagt aldrig riktigt fattat.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte riktigt, nej. Har inte mycket erfarenhet när det kommer till GTA RP. Men man måste ju börja nånstans :D

Nekad, utveckla gärna på frågorna Berätta om din karaktär. , Varför ska just du bli whitelistad? och på frågan Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka