- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kroner13/
Ditt Hex-ID: 110000118369b8f
Vad är din discord tagg? Ahmedt#5092
Vem var det som bannade dig? Patrik_
Hur lång tid var din ban? 10 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Faktiskt inte den blekaste. Antagligen har han en relation till den personen jag snackade med på vianor.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och patrullerade lite. Då ringer min polare mig och sa att det var riktigt fullt inne på vianor så bestämde mig att dra dit att kolla läget. När jag kommer dit så tillkallar en doktor mig och pekar på en individ som tydligen har gått runt och slått på massa bilar. Går då upp till honom och säger
"Tjena, har hört att du har slått lite bilar här, kan jag snacka med dig där borta lite?".
Är inte helt solklar på nästa men det går något följande:
-Ja, jag har slått på massa bilar vafan ska du göra åt saken?
Varför har du gjort det? frågade jag.
Han tillkallar då sina polare och alla börjar bli jätte hetsiga. Höll mig lugn och försökte få honom att gå iväg i ungefär 5 minuter, men de fortsatte bara att hetsa och hota mig. När han satte sig i bilen valde jag då att dra ut honom samt frihetsberöva honom med hjälp av handfängsel. De skrek i mitt ansikte och jag ställde mig där uppe. Jag nämnde flera gånger att jag inte vill ge han böter, men att jag vill veta varför. Det ända jag fick fram var att de skulle få mig sparkad. Vi gick runt i cirklar en kvart då jag frågade samma sak o de svarade samma sak. Vi gick då in och han påstod att jag inte får frihetsberöva folk när de försöker smita. Jag sa då att jag vart Rikspolischef (Vilket jag har) och kan mycket väl lagarna. Han sa flera gånger att jag skulle få flygbiljett till afghanistan och att han skulle kontakta gudarna. Jag avslutade disskutionen och sa i slutet. "Om någon får flygbiljett är det ju du". Detta sa jag eftersom han lyckades gå ur mina handfängsel, antaglien staff. Det är ju såklart powergaming då.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. För det första så sa de "Flygbiljett" flertal gånger och de hade riktigt kass rp. Man hotar inte en säkerhetsvakt med batong och taser. Sen så gjorde inte jag något riktigt fel heller. Jag gillar att servern är så stor, det gör jag verkligen. Men om man nu är så jävla kass på RP så ska man inte ha rollen staff. Helt otroligt. Sen att man bannar den utsatte och inte ens bryr sig om de som brytit mer regler än mig.
Blev inte ens bannad för Halv-OOC. Vart bannad för OOC. Vilket är helt olika saker. Tycker att den här "Patrik" ska tänka på det nästa gång för detta är ju särbehandlig på ny nivå. Banna någon i 10 DAGAR för "Flygbiljett".
Speciellt efter vad som precis hände...
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesen. Blivit 100 gånger bättre rpare nu och vet exakt vad jag gör.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Verkligen inte. Hade gjort exakt samma sak om jag behövde. Gjorde kanske ett fel med att säga "flygbiljett". Men det är inte så att de andra inte gjorde det också...
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska inte snacka Halv-OOC även om nöden kräver. Däremot så tycker jag fortfarande att de andra två också ska få ban.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000118369b8f
Vad är din discord tagg? Ahmedt#5092
Vem var det som bannade dig? Patrik_
Hur lång tid var din ban? 10 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Faktiskt inte den blekaste. Antagligen har han en relation till den personen jag snackade med på vianor.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och patrullerade lite. Då ringer min polare mig och sa att det var riktigt fullt inne på vianor så bestämde mig att dra dit att kolla läget. När jag kommer dit så tillkallar en doktor mig och pekar på en individ som tydligen har gått runt och slått på massa bilar. Går då upp till honom och säger
"Tjena, har hört att du har slått lite bilar här, kan jag snacka med dig där borta lite?".
Är inte helt solklar på nästa men det går något följande:
-Ja, jag har slått på massa bilar vafan ska du göra åt saken?
Varför har du gjort det? frågade jag.
Han tillkallar då sina polare och alla börjar bli jätte hetsiga. Höll mig lugn och försökte få honom att gå iväg i ungefär 5 minuter, men de fortsatte bara att hetsa och hota mig. När han satte sig i bilen valde jag då att dra ut honom samt frihetsberöva honom med hjälp av handfängsel. De skrek i mitt ansikte och jag ställde mig där uppe. Jag nämnde flera gånger att jag inte vill ge han böter, men att jag vill veta varför. Det ända jag fick fram var att de skulle få mig sparkad. Vi gick runt i cirklar en kvart då jag frågade samma sak o de svarade samma sak. Vi gick då in och han påstod att jag inte får frihetsberöva folk när de försöker smita. Jag sa då att jag vart Rikspolischef (Vilket jag har) och kan mycket väl lagarna. Han sa flera gånger att jag skulle få flygbiljett till afghanistan och att han skulle kontakta gudarna. Jag avslutade disskutionen och sa i slutet. "Om någon får flygbiljett är det ju du". Detta sa jag eftersom han lyckades gå ur mina handfängsel, antaglien staff. Det är ju såklart powergaming då.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban. För det första så sa de "Flygbiljett" flertal gånger och de hade riktigt kass rp. Man hotar inte en säkerhetsvakt med batong och taser. Sen så gjorde inte jag något riktigt fel heller. Jag gillar att servern är så stor, det gör jag verkligen. Men om man nu är så jävla kass på RP så ska man inte ha rollen staff. Helt otroligt. Sen att man bannar den utsatte och inte ens bryr sig om de som brytit mer regler än mig.
Blev inte ens bannad för Halv-OOC. Vart bannad för OOC. Vilket är helt olika saker. Tycker att den här "Patrik" ska tänka på det nästa gång för detta är ju särbehandlig på ny nivå. Banna någon i 10 DAGAR för "Flygbiljett".
Speciellt efter vad som precis hände...
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Längesen. Blivit 100 gånger bättre rpare nu och vet exakt vad jag gör.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Verkligen inte. Hade gjort exakt samma sak om jag behövde. Gjorde kanske ett fel med att säga "flygbiljett". Men det är inte så att de andra inte gjorde det också...
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ska inte snacka Halv-OOC även om nöden kräver. Däremot så tycker jag fortfarande att de andra två också ska få ban.
Har du läst våra regler? Ja