- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 26
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kroner13/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ahmedt
Vad är din discord tagg? Ahmedt#5092
Vem var det som bannade dig? Kommer inte ihåg.
Hur lång tid var din ban? Perm.
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är inte längre bannad på servern. Ska dock inte ljuga, blev från början bannad för duping.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag dupade, hade gjort samma sak.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg, var lite över en månad sedan.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var såklart mitt fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt kommer inte jag ihåg några tidigare bans. Däremot så var Multistaden den servern som växte RP sidan ur mig. Multistaden var den första servern jag verkligen blev förälskad i och jag tackar evigt för denna kunskapen även om jag blir unbannad eller ej. Finns en lika stor möjlighet att ni bannar mig igen men men..
Som sagt så har jag blivit mycket bättre RP'are sen vi senast sågs. När jag joina Multistaden var jag en sådan kallad "Naked". Alltså att jag gick runt flint och inte hade någon kunskap alls.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, idag hade jag aldrig fått för mig och dupa. Jag tror andedningen till varför jag dupade innan var för att jag var så kass RPare. Jag fattar mer nu och behöver inte dupa för att bli bättre på spelet. Sen är det inte rättvist mot alla andra heller.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Min ban lärde mig hela svenska RP kulturen och hur alla servrar varierar, min ban lärde mig att man inte vill få skit av admins så som man inte vill få skit av sin mamma, min ban lärde mig om respekt. Däremot så har jag fortfarande ADHD och ADD så är fortfarande riktigt jobbig men skulle definitivt kalla mig själv en hyfsad RPare.
Som sagt så har jag ingen aning om hur ni ser på detta, kanske det var en bugg? Kanske alla blev unbannade? Vem vet?
Men vill ändå tacka för denna kunskapen då tiden under Multistaden var riktigt rolig och lärorik.
Det är erat val om jag får unban eller ej. Men tack! <3
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ahmedt
Vad är din discord tagg? Ahmedt#5092
Vem var det som bannade dig? Kommer inte ihåg.
Hur lång tid var din ban? Perm.
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är inte längre bannad på servern. Ska dock inte ljuga, blev från början bannad för duping.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag dupade, hade gjort samma sak.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg, var lite över en månad sedan.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var såklart mitt fel.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt kommer inte jag ihåg några tidigare bans. Däremot så var Multistaden den servern som växte RP sidan ur mig. Multistaden var den första servern jag verkligen blev förälskad i och jag tackar evigt för denna kunskapen även om jag blir unbannad eller ej. Finns en lika stor möjlighet att ni bannar mig igen men men..
Som sagt så har jag blivit mycket bättre RP'are sen vi senast sågs. När jag joina Multistaden var jag en sådan kallad "Naked". Alltså att jag gick runt flint och inte hade någon kunskap alls.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, idag hade jag aldrig fått för mig och dupa. Jag tror andedningen till varför jag dupade innan var för att jag var så kass RPare. Jag fattar mer nu och behöver inte dupa för att bli bättre på spelet. Sen är det inte rättvist mot alla andra heller.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Min ban lärde mig hela svenska RP kulturen och hur alla servrar varierar, min ban lärde mig att man inte vill få skit av admins så som man inte vill få skit av sin mamma, min ban lärde mig om respekt. Däremot så har jag fortfarande ADHD och ADD så är fortfarande riktigt jobbig men skulle definitivt kalla mig själv en hyfsad RPare.
Som sagt så har jag ingen aning om hur ni ser på detta, kanske det var en bugg? Kanske alla blev unbannade? Vem vet?
Men vill ändå tacka för denna kunskapen då tiden under Multistaden var riktigt rolig och lärorik.
Det är erat val om jag får unban eller ej. Men tack! <3
Har du läst våra regler? Ja