Nekad Ahmedbondoq | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmedbondoq

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Haidar lenasra

Vad är ditt discord namn? saab90

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Bondoq är en komplex karaktär med en djup och mörk bakgrundshistoria som har präglat hans liv och val. Hans namn avslöjar en styrka och en oböjlig vilja, men bakom detta sken finns en sårbarhet som har format honom till den person han är idag.

Född in i en värld av brott och svårigheter, upplevde Bondoq en traumatisk uppväxt där han snabbt insåg att han var tvungen att kämpa för sin överlevnad och för sin familj. Han blev inlurad i den kriminella världen från en tidig ålder, inte av eget val utan på grund av de omständigheter han föddes in i. Det var en värld av bedrägeri, våld och svek, och hans enda trygghet var hans familj.

Fadern var en central figur i Bondoqs liv, en man som försökte navigera genom det farliga terrängen i den kriminella underjorden för att skydda sin familj och ge dem det bästa han kunde. Men hans öde var ödesdigert och han gick bort i en ung ålder, lämnande Bondoq och resten av familjen att kämpa på egen hand.

Denna förlust blev en vändpunkt i Bondoqs liv. Istället för att låta sig dras ännu djupare in i den mörka världen av brott och korruption, bestämde han sig för att använda sin smärta och ilska som bränsle för att sträva efter något mer. Han svor att hedra sin fars minne genom att skydda sin familj och skapa en bättre framtid för dem.

Genom år av kamp och motgångar har Bondoq utvecklat en stark moralisk kompass. Trots att han kämpar med sina egna demoner och frestelser står han fast vid sitt löfte att aldrig svika sina nära och kära eller göra dem skada på något sätt. Han har lärt sig att använda sina kunskaper och färdigheter för att navigera genom den kriminella världen på ett sätt som gör minsta möjliga skada, och ibland till och med försöker han agera som en rättvis riddare i en annars laglös värld.

Bondoqs resa är en ständig kamp mellan det goda och det onda, en kamp som utmanar honom på djupet och tvingar honom att konfrontera både sitt förflutna och sin framtid. Men hans hängivenhet till sin familj och hans strävan efter rättvisa är vad som driver honom framåt, och det är dessa egenskaper som gör honom till en komplex och fängslande karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag, Bondoq, strävar efter att vara en pålitlig och engagerad deltagare i rollspelsgemenskapen genom att erbjuda en seriös och välarbetad rollspelsupplevelse. Med min karaktärs djupgående bakgrundshistoria och komplexa personlighet är jag fast besluten att skapa en trovärdig och fängslande spelkaraktär.

Genom att investera tid och tanke i min karaktärs utveckling och handlingar strävar jag efter att bidra till en berikande och dynamisk berättelse för mig själv och andra spelare. Jag tar min karakters moraliska dilemman på allvar och utforskar de etiska konsekvenserna av hans val, vilket ger upphov till spännande och realistiska berättelser.

Vidare är mitt mål att skapa en atmosfär av förtroende och respekt inom spelgemenskapen. Jag är öppen för samarbete och interaktion med andra spelare för att skapa en positiv och stimulerande spelupplevelse för alla inblandade. Genom att vara en ansvarsfull och engagerad deltagare strävar jag efter att höja nivån av rollspel på servern och skapa minnesvärda upplevelser för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att vara villig att låta händelserna utvecklas på ett sätt som gynnar motståndaren eller andra inblandade parter i spelet. Istället för att enbart fokusera på ens egen karaktärs framgång eller seger, är det att vara öppen för att ta hänsyn till andra spelares mål och berättelser, och låta dem få utvecklas på ett sätt som är givande och intressant för alla.

Genom att anamma detta tillvägagångssätt skapar vi en mer dynamisk och interaktiv spelupplevelse där handlingar och konsekvenser får verklig tyngd. Att vara villig att låta motståndaren vinna eller uppnå sina mål öppnar upp för spännande konflikter, kompromisser och möjligheter till samarbete som berikar spelets berättelse och upplevelse för alla inblandade parter. Detta främjar en atmosfär av ömsesidig respekt och samarbete inom rollspelsgemenskapen, och bidrar till en mer positiv och givande spelupplevelse för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut, jag har tagit mig tid att noggrant läsa och förstå reglerna som styr vårt spel, inklusive viktiga koncept såsom RDM (Random Deathmatch), VDM (Vehicle Deathmatch), Powergaming, Metagaming och sunt förnuft. För mig är det inte bara en formalitet att känna till dessa regler, utan det är en grundläggande del av att vara en ansvarsfull och respektfull spelare inom vår gemenskap. När det gäller RDM förstår jag vikten av att undvika oprovocerade attacker på andra spelare och att först ha en rimlig anledning till konflikter och strider inom spelet. Att undvika VDM innebär för mig att vara försiktig med användningen av fordon och att undvika att använda dem som vapen utan tillräcklig orsak. Powergaming är något jag försöker undvika genom att låta min karaktär agera inom rimliga gränser och inte tvinga andra spelare in i situationer utan deras samtycke eller möjlighet att reagera adekvat. Metagaming är ett viktigt koncept för mig att följa eftersom det handlar om att separera min karaktärs kunskap från min egen som spelare. Att undvika att använda information som min karaktär inte skulle ha tillgång till på ett realistiskt sätt är avgörande för att upprätthålla en trovärdig spelvärld. Slutligen, att tillämpa sunt förnuft innebär för mig att agera på ett ansvarsfullt och rimligt sätt inom spelet, med hänsyn till både spelreglerna och andra spelares upplevelse. Genom att visa respekt för dessa regler och koncept strävar jag efter att bidra till en positiv och givande spelupplevelse för alla inblandade.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive och liknande servers förut.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, förutom att jag ser fram emot att bli medlem.

Nekad. Skriven med hjälp av AI.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka