Accepterad Ahmed Sultan | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Sultan

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed Sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178565293/

Vad är din discord tagg? AddeMannen#5789

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? fail rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hela situationen var extremt skev. Det började med att min kompis blev arresterad PGA personrån vilket ledde till att jag kom till platsen. När jag andlände i min saab med stängda rutor så siktade ena polisen en elpistol mot mig när jag då satt i bilen. Detta ledde till att jag körde iväg och flydde från polisen. Efteråt så åkte jag tbx till platsen men då möttes jag genast av eld från automatvapen vilket ledde till att jag fick panik och flydde. Max 3 sekunder efter detta så blev jag teleporterad tbx till platsen av en polis som sa att jag höll på med fail rp. Då blev jag förvånad och försökte förklara mitt tankesätt men möttes med en ban.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. jobbrelaterade smågrejer som har löst sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Just i den situationen så ksk jag inte skulle kört ifrån polisen som sköt på mig men samtidigt så kändes det mer säkert att köra ifrån än att stanna i den situationen, trodde liksom att jag skulle bli ihjälskjuten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ha respekt mot modsen och polisen som försöker hjälpa till men även att kanske nästa gång få kontakt med en gud i den situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka