Accepterad Ahmed le | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/jpjk-dbjd/PPBTWDBJ

Ditt Hex-ID: steam:11000016a672062

Vad är din discord tagg? drito_963

Vem var det som bannade dig? ANDERZON

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-17 170235.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kolla jag vet att staffs bannade mig för jag gjorde fel jag ber hemskt mycket om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAG GJORDE MÅNGA REGELBROTT OCH ATT JAG JOBBAR SSOM KRIMINAL VÅRDARE OCH HADE MORFIN ÄR EN AV 3 alla gjorde fel de enda jag ville ha och tänkte på under den tiden var pengar jag är som sagt mycket ledesen jag har försökt att spela på andra servrar men jag lovar när jag testade så fattade jag att det inte fanns någon bättre och hade bättre kvalite på servrar än junive så jag skriver här och hoppas på att ni förlåter mig alla gör fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde felet eftersom den tiden tänkte jag bara på pengar alla gör fel och jag ber så hemsk mycket om förlåtelse

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit anticheat bannad det var en felaktig ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja mycket efter som den tiden tänkte jag på pengar jag är så hemskt dum alla gör fel men den tiden de annorlunda jag kunnde gjort var att jag skulle hållt mig till mitt jobb och regler och att jag inte var i tjänst utanför mitt jobb område

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja mycket som sagt jag ber om ursäkt snälla kolla igenom min ansöka noggran jag har lärt mig att hålla mig till reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA det fttar jag 110 procent men en sista sak är att jag ber om ursäkt förlåt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka