Accepterad Ahmed Hassan | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GhostTopic

Icke Medlem
Meddelanden
407
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163597787/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rege khalil

Vad är ditt discord namn? GhostTopic#3461

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed Hassan och han växte upp i gävle . han är 21 år gammal. Han hade inte så mycket problem inom skolan och han var bra elev. Han hade ochså bra med vänner men dom kallar han nörd för skolan. hans största intresse är bilar. hans pappa hade audi rs7 och hans farsa lärde Ahmed om bilar och lärde sig hur man lagade bilar. en dag var pappan på väg till stan men han stöttade på några killar och killar dödade pappan. Ahmed blev förkrossad och tyckte pappa var förebild för Ahmed. När Ahmed var 18 så flyttade han till unive staden och fick pappas bil audi men sedan dess har han levt livet där och nu försöker han att skaffa jobb för att hans ekonomi är inte bra just nu.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra till min och alla andras RP så mycket som möjligt och kommer att försöka att få alla att njuta av att spela på Unive RolePlay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? det är sjukt bra att ni tar på seriöst. jag vill bli för jag kan få ett bra jobb och tjäna pengar. jag vill hjälpa till helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Jag har länge tittat på youtube och twitch på olika typer av GTA RP och blev otroligt sugen på att testa på det själv. Och även har flera vänner tipsat om den här servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att utveckla min RP så mycket som möjligt och bidra till en bra Rp och har roligt såklart

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? asså helt ärlig: NEJ. jag spelar bara unive. bästa server så länge. nu är jag fast och spelar hela tiden.

Tillbaka