Nekad Ahmed al-haram | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amin

Vad är ditt discord namn? Tarija-00014

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed al haram och är född 24 april 1998 i Sverige. Han är ifrån förorten Biskopsgården i Göteborg och har vuxit upp där tills han blev 20. Ahmed har varit inblandad i kriminalitet innan men har vid 17 årsåldern gått ur den fasen. Han har sen dess blivit mycket intresserad i bilar och gick i bil och fordon i gymnasiet. Hans dröm är att få starta sin karriär hos Mekonomen och utveckla sig inom företaget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till mycket aktivitet i servern då jag kommer bland annat jobba och hjälpa andra folk att laga sina bilar. Jag kommer helt enkelt försöka sprida så bra vibes vilket gör att servern växer otroligt mycket mer. Jag kommer dessutom komma med realistiska och roliga scenario i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid ha en "go to" att vinna hela tiden i ett scenario utan man försöker göra scenariot så roligt som möjligt för att alla andra ska trivas och ha det kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått dem. RDM och VDM tycker jag är de viktigaste eftersom utan dem så blir det bara tråkigt att spela i servern. VDM är nästan samma sak men att du istället använder ett fordon för att attackera en person utan någon bakomliggande orsak till det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har helt okej med efarenhet. Jag lär mig ju mer jag spelar helt enkelt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har blivit bannad innan från denna servern för att jag sa n ordet. Dock ar det för ungefär 3 år sedan och jag var inte lika mogen som jag är nu kan man säga. Jag har alltid tyckt om denna servern eftersom folket har varit så hjälpsamma och snälla.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka