Ahlam Ahtung
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/judeschwein420blazn
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Linus#4565
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Mitt namn jag är Ahlam Ahtung jag är 29 år gammal och är uppvuxen i Jamaika, jag växte upp med två bröder, en syster och min pappa Bob eftersom att min moder tyvärr gick bort vid födseln av min lillasyster qaisha. Jag gick i skola på Norrskenets friskola där efter så började jag på ett gymnasium i Kiruna med inriktning mot juridik. Efter att ha studerat där åkte jag hem till Jamaika igen för att hitta ett jobb. Dock ett och halvt år efter min återkomst gick min fader bort i lungcancer. Detta ledde till en djup depression och jag ville förenas med mina syskon i Unive.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att jag är en seriös och rolig rp:are. Jag fördjupar mig i rp:n och försöker att göra varje senario så bra som möjligt. Jag har väldigt lätt att göra fiveM upplevelsen bättre för andra och jag tycker själv att jag kan vara ett bra tillägg till servern. Jag har 300 timmar på spelet och har även varit staff på servrar förut (hawk rp).
vänliga hällsningar Linus.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna spela med mina 5 andra kompisar som har laggt ned många timmar på servern. Jag är en väldigt bra rpare och är offtast omtyckt an staffsen på grund av min förmåga att lyssna och ha bra resonemang.
Hur hittade du Unive? Mina 5 andra kompisar har tippsat mig och sagt hur bra och rolig den är och det är hur jag hittade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att driva en rolig och skön reggie familj som är hippies. Även senare på min färd vill jag utbilda mig och bli kanske polis eller ambulansförare, Jag vill göra allas dag bättre
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället. Jag brukade spela väldigt mycket fiveM och är en riktigt bra rpare. Jag har spelat mycket på Hawk rp när den fanns men även på en del engelska rp servrar.
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? Linus#4565
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2004
Berätta om din karaktär. Mitt namn jag är Ahlam Ahtung jag är 29 år gammal och är uppvuxen i Jamaika, jag växte upp med två bröder, en syster och min pappa Bob eftersom att min moder tyvärr gick bort vid födseln av min lillasyster qaisha. Jag gick i skola på Norrskenets friskola där efter så började jag på ett gymnasium i Kiruna med inriktning mot juridik. Efter att ha studerat där åkte jag hem till Jamaika igen för att hitta ett jobb. Dock ett och halvt år efter min återkomst gick min fader bort i lungcancer. Detta ledde till en djup depression och jag ville förenas med mina syskon i Unive.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att jag är en seriös och rolig rp:are. Jag fördjupar mig i rp:n och försöker att göra varje senario så bra som möjligt. Jag har väldigt lätt att göra fiveM upplevelsen bättre för andra och jag tycker själv att jag kan vara ett bra tillägg till servern. Jag har 300 timmar på spelet och har även varit staff på servrar förut (hawk rp).
vänliga hällsningar Linus.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill kunna spela med mina 5 andra kompisar som har laggt ned många timmar på servern. Jag är en väldigt bra rpare och är offtast omtyckt an staffsen på grund av min förmåga att lyssna och ha bra resonemang.
Hur hittade du Unive? Mina 5 andra kompisar har tippsat mig och sagt hur bra och rolig den är och det är hur jag hittade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att driva en rolig och skön reggie familj som är hippies. Även senare på min färd vill jag utbilda mig och bli kanske polis eller ambulansförare, Jag vill göra allas dag bättre
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället. Jag brukade spela väldigt mycket fiveM och är en riktigt bra rpare. Jag har spelat mycket på Hawk rp när den fanns men även på en del engelska rp servrar.