Accepterad afrikanenmuhammad | Ban överklagan [BotMelwin]

• Trådskapare Trådskapare afrikanenmuhammad
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

A

afrikanenmuhammad

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143440367/

Ditt Hex-ID: 11000014685cfef

Vad är din discord tagg? Hey African, That's My Bike!#2483

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ~JOJO Abraham. Återstår 2 dagar 1 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på Unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan vara för att jag hade open mic på, kunde inte hitta ptp binden i settings så körde med open mic. Satt samtidigt i ett discord call och snackade med min kompis där så man hörde nog saker som inte hörde till roleplay. Saken är den att jag hade laddat ner FiveM 5 minuter innan detta hände och min kompis hade rekommenderat servern. Jag hade inte heller någon aning om att man behövde manuellt sätta på voice chat volume i settings. Förstod inte att någon snackade med mig, fast än det stod folk runt mig. Som sagt, hade precis laddat ner FiveM plus spelar aldrig Gta. En annan sak som jag kan påpeka snabbt är att jag aldrig spelat ell rollspel i hela mitt liv. Så visste liksom inte vad jag skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in i server efter jag gjort min gubbe, sen hoppade jag på min kompis motorcykel där jag helt plötsligt dog utan anledning. Så någon bar mig til sjukhuset, vilket jag inte förstod då men inser nu. Sen efter det gick jag ut ur sjukhuset och hoppade in i en polisbil där jag åkte till min kompis som var vid torget. Därefter kom det fram 3 pers till mig och började förmodligen snacka. vilket jag då inte fattade för jag hade inte voice chat volume på alls. Sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag att det var en ol ban. Det var mitt fel att inte se till att voice chat voplume var på och eftersom jag är HELT ny så borde jag kanske frågat mer med min kompis om vad man fick göra och inte fick och hur man ens spelar roleplay. Borde också läst reglerna innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Läst igenom reglerna och frågat min kompis mer om inställningar och hur man spelar roleplay.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer fixa push to talk och voice chat volume direkt. Har faktiskt läst igenom alla regler nu i efterhand och ska ta ett snack med min polare om hur man kommer igång.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Det är såhär att min dator är på lagning så kan ej fixa bannan ingame. Men hoppa in i väntar på support och visa dom denna så fixar dom det.

Tillbaka