- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 340
- Reaction score
- 30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/IssaAfram/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: IssaAfram
Vad är din discord tagg? Afram issa #0090
Vem var det som bannade dig? Elliot. L
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör tjänstefordon och utryckningsfordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en sivilpolisbil så jag gick in i den utan att veta att det var en polis bil sen kommer en ambulance och undrar varför jag gick in i bilen och då lekte jag att jag inte gjorde något [ för rp'ens skull att jag hade ''baxat¨ bilen sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för jag körde inte ens bilen för bilen var upp o ner så jag gick ut ur bilden exact samma tid jag gick in i bilen. Så jag gick in i bilden sen gick jag ut för den var upp o ner.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in i bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte gå in i en tjänstefordon
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: IssaAfram
Vad är din discord tagg? Afram issa #0090
Vem var det som bannade dig? Elliot. L
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör tjänstefordon och utryckningsfordon
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en sivilpolisbil så jag gick in i den utan att veta att det var en polis bil sen kommer en ambulance och undrar varför jag gick in i bilen och då lekte jag att jag inte gjorde något [ för rp'ens skull att jag hade ''baxat¨ bilen sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för jag körde inte ens bilen för bilen var upp o ner så jag gick ut ur bilden exact samma tid jag gick in i bilen. Så jag gick in i bilden sen gick jag ut för den var upp o ner.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in i bilen
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte gå in i en tjänstefordon
Har du läst våra regler? Ja