Ej Antagen Affe_f | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [T] [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Affe_f

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Alfred Forsberg

Vad är ditt användarnamn på discord? affe_f

Ange ditt födelsedatum: 1 September 2008

När fick du medlemskap på Unive? 13 oktober, 2024. Har spelat mycket på servern innan jag fick medlemskap.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har mycket erfarenheter inom chefs yrket, speciellt inom bilfirmor. Jag har varit både chef och btr chef på flertalet andra servrar. Eftersom jag har dessa erfarenheter hjälper så att jag kan hålla företaget under kontroll.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill bygga upp företaget så att alla ska känna sig trygga och vill ta sig till Inquisitor. Det ska vara roligt att vara där men framför allt sälja bilar till befolkningen. Jag vill utveckla nya anställda och lära dom så mycket jag kan så att dom ska bli så bra som möjligt. Jag kommer skapa en gemenskap mellan de anställda så att arbetet blir så bra som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer vara aktiv så ofta jag kan. Jag har tiden till att driva Inquisitor till ett bättre företag.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka