Nekad affe. | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.

Icke Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Affe

Vad är ditt discord namn? _affe.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter arre och är uppväxt i en stad i bohuslän han är född 2000-05-20 alltså 23år gammal Han har haft problem i skolan med att lärare inte gillat honom på grund av att han inte sköt sig och med folk utanför skolan som inte gillat honom och retat honom på grund av att han inte var lugn i skolan. Hans mamma heter Josefin och är 47år gammal arre har även en bror vid namn Gustav Lindqvist som också är 23år gammal. När arre var 10år gammal så dog arres pappa vid namn Jay i en järn sjukdom. När arre blev runt 15-16år flyttade han och hans mamma och hans bror ner till Luleå och där hade han bra vänner som han själv tyckte var bra men inte hans mamma för dom höll på med dumma saker som t.e.x rånade folk sålde droger snodde saker och arre blev indragen i de och de slutade inte bra för honom han hamnade i soc familj i 6 månader och sen kom han tillbaka men denna gång så blev han inte tagen någon gång mer och han och hans vänner fortsatte med dumma saker. och nu lever han i grov kriminalitet och är helt psychopath

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och social rp försöka göra mitt bästa som medlem och göra så både jag och dom andra jag rpar med har det gött

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag det kan vara tex att om det är ett pågående butiks rån och det finns gisslor så ska både polisen kunna få dom här gisslor och butiks rånarna få ut sina pengar att båda parterna vinner på det och inte bara sin egna part typ om ni fattar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut jag har ju då spelat på servern väldigt länge vill bara på peka de men kan nämna några regler så som rdm som innebär random death match som står inprincip vad det menas alltså att du dödat någon helt random sedan vdm att du använder din bil som ett vapen och dödar dom med den eller bara kör över andras bilar med flit där kan även powergaming komma in också om de är så att du inte rpar på skadorna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ajjemään

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? naj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka