Nekad Affe | Ansökan till Servervakt [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

affe.x

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred (min gamla ansökan men tog inte intervjun i tid för hade fult upp)

Vad heter du på discord? Affe#9327

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16-23
Tisdag 15-23
Onsdag 16-23
Torsdag 16-23
Fredag 14-04
Lördag 13-04
Söndag 12-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte exakt hur länge men tror 1 månad eller 2

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1032765234957533366/1033401036238495825/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa till i staff teamet att ta hand om alla små saker som att kicka och banna lallare som kommer in på serven och förstör. Det är inte bara det en servervakt har som uppgift det är att hjälpa alla medlemmar och nya som kommer in till serven och vissa dom med goda exempel och lära dom på ett bra sett hur man ska rp och hur det funkar. En servervakt har flera goda commandos som du kan ta hjälp att för att göra ditt jobb som /revive och, /kick ,/svban,/toggleid,/sv och mycket mer.
En servervakt har en uppgift som är väldigt viktigt för serven som gör att alla scenarion flyter på lättare om man råka miss klicka eller om det kommer lallare och förstör scenariot så kan servervakten ta hand om det istället för att skriva /report och hela scenariot pausar så då flyter det på istället .

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att bli en större del i serven och ta mer ansvar och hjälpa till med att få bort lallare som kommer in på serven och förstör rp och har i sin syn att ha dålig rp det är inget bara jag kan göra det är något vi alla servervakter gör tillsammans med hjälp av /kick och /svban för att kicka/ banna och vana folk som inte kan bete sig på serven. Men största delen varför jag vill bli servervakt är för att kunna ta mer ansvar och bli en större del utav serven. Jag vill bli servervakt också för att jag kan lösa problemen istället för att skriva /report eller /help då kan jag ta hand om det mesta själv och staffsen kan ta hand om större scenarion som gör rpn bättre.
Jag vill bli servervakt också för att det underlättar i vissa scenarion där det hände olyckor som när någon miss klickar eller när det kommer lallare och förstör scenariot så då flyter det på mycket bättre och det blir bättre rp med att det flyter på en att pausa det för att skriva /report ska kan man ta hand om det själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när du använder dina perms för din fördel som att kicka /banna någon under ett scenario bara för att vinna det eller att revive dig för din fördel. Men att du använder dina perms på fel sätt för att vinna scenarion/Att du ska ha fördelar.
Det kan förekomma om du är i ett scenario och du blir stoppad av polisen och du orkar inte med det så du kickar han och det är en sak som är jätte allvarligt eller om du är i skott låsning och använder toggleid eller /revive som är jätte grova och konsekvenserna är jätte hård för det och det är ingen respekt att göra det.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top