Nekad aej de luuunch | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

• Trådskapare Trådskapare aej de luuunch
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

aej de luuunch

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil och MC

Vad heter du IRL? Eddie Nordin

Vad heter du på discord? aej de luuunch#1063

Hur gammal är du? 13 (är mogen)

Hur många timmar har du på Fivem? 100 ish

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Har ej ett jobb nu och var intresserad i bil-jobb innan, därför valde jag att ta chansen om att bli chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Att jag gillar bilar riktigt mycket.

Berskiv din karaktär? Lennarth Larsson, är en riktig glädje spridare och har ett intresse för bilar. Uppväxt i en liten by med morsan, farsan å en hund. Flyttade sedan till en stor stad med morsan och hunden där Lennarth då började sälja droger. Det gick bra till en början, sen vart han rånad för folk visste vem Lennarth var och vad han gjorde. Gick sedan på a-kassa men är nu reporter.

Hur ofta kommer du vara inne? Oftast varje dag, ibland varannan. Är det många inne så kommer jag säkerligen vara inne då mera folk vill köpa, men får dock många grafik buggar då, så kan gå off isf. Men annars hela tiden typ.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp, alla dagar i veckan. Behöver bara ett jobb som att bli chef osv eftersom att pengarna behöver rulla in och för att ha något att göra istället för att bara glida runt och inte göra något.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast Unive. Kan hända att jag går in på andra servrar men det är under en väldigt kort tid isf. Annars är Unive main servern.

Har du läst våra Regler? Japp, kan NÄSTAN utantill, behöver kanske läsa igenom en gång till.

Jag tycker att som chef måste man kunna systemet ganska bra och åtminstone ha tidigare erfarenheter inom detta yrke. Kommer tyvärr bli -rep från mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka