Nekad AE23 | Beslut Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

itsae23

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Ditt discord namn: itsae23

Ditt Hex-ID: 11000014549a27e

Vad för typ av beslut gäller det? korruption samt att jag la vapen i min bil

Vem/vilka tog beslutet? fille.1 och stickan

Varför tror du själv att beslutet togs? hej på er! hade gärna vilja överklaga beslutet att dra min medlem roll,krim roll samt polisrollerna på unive eftersom jag anser att det har skapats en felaktig uppfattning kring händelsen som bidrog till detta beslut. det börja med att jag och min kollega säkra vapen från kriminella av skum som vi har gjort hela dagen. under dagen som har varit väldigt full av rån och sådan saker, efter ett tag så uppstod ett problem när vi skulle lämna in vapnerna till beslaget vi visste inte var vi skulle lämna in vapnena och vi hitta inte beslaget och vi hade bråttom till alla rån samt skottlossningar och panic buttens då det har varit en dag men jätte mycket händelser. det hade kommit in mer larm och Vi kände oss osäkra på vad vi skulle göra med vapnena och fick ingen klar vägledning från andra kollegor, vi fråga men fick inget svar på polisstationen. så vi var tvungna att dra iväg på larm efter det så fick vi sedan ett span uppdrag av s33 så i all det här kaoset bestämde vi oss för att tillfälligt lägg undan vapnena i min bil eftersom vi skulle iväg på spaningsuppdraget. Vi tog detta beslut för att om vi skulle bli kidnappade av kriminella så skull dom få massa vapen som dom inte får ta enligt reglerna men ändå kanske skulle göra eftersom dom brukar gör sånt Nu för tiden, jag ser att det vi gjorde var ett stort fel och ett dum beslut från vår sida, men vi hade aldrig några avancerade planer att vara oärliga eller utnyttja vår situation till egen fördel. Vi agerade i en komplicerad situation utan tydliga riktlinjer och försökte bara göra det som verkade bästa alternativet just då. Därför ber jag om en ny chans och att ni försöker förstå min situation hade aldrig gjort det här om jag inte varit så cpe och tänkt inte efter hur det kan se ut för er och vad jag riskerade,

Hur är beslutet felaktigt? för att jag tycket att dom ska kolla/prata med oss och fråga varför vi har gjort så, dom drog bara våra roller direkt utan att skriva till oss så då var jag tvungen att ta kontakt med dom och fråga varför plus att dom bad oss aldrig komma supp innan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inga bevis tyvärr.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka