Nekad adule beg | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Vad är ditt discord namn? jerran1234

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Petter Niklasson och han är 26 år gammal. Han växte upp på skärgården och drömde alltid om att flytta in till stan och bli polis eftersom han älskade att hjälpa folk. Hans morfar var en polis och berättade alltid historier om hans tider i polisen och Petter blev helt fascinerad. Han har alltid vart väldigt hjälpsam och snäll men även snabbtänkt därför har hans föräldrar sagt till han att dom tror att han skulle bli en bra polis. Detta motiverade han till att träna upp sin kondition och styrka. Plugga mer för att förbättra betygen och till sist ansöka till polis högskolan. Hans intresse ligger i just brottsbekämpning och att hjälpa folk. När han var yngre lekte han låtsaspolis och gick runt i sin polisuniform och när han blev äldre så hjälpte han till på t. ex äldreboenden. Sen har han även ett stor intresse för bilar. Han växte upp med att laga bilar och även att köra dom. Hans föräldrar ansåg att han var mogen nog och lät han köra bil vid en ung ålder. Han tycker det är väldigt kul att mecka med bilar men även att köra dom. Han är oftast rätt så lycklig men kan bli seriös när det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bredd och seriös RP, kommer utveckla min karaktär så mycket jag bara kan och ta den del av vad hela servern kan erbjuda, dvs olika jobb, andra intressen och träffa nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att det ska gynna eller vara kul för sig själv utan också tänka på att spela för de andra spelarnas vinning i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igen om dem och jag har några saker som jag kan säga. Te.x rdm samt vdm och meta gaming osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har haft whitelist på strive samt nolife och mer

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka