Inaktuell Adolf | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adolf

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/isaaac250/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isaac

Vad är ditt discord namn? Isaac#3178

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn: Adolf Peter

Min karaktärs ålder: 27

Min karaktärsbeskrivning/story (utförligt):
Adolf är född i Sverige 1994 strax efter hans familj flyttat från Amerika till Sverige. Ursprungligen är hans släkt ifrån Pretoria vilket är Sydafrikas huvudstad. Han har haft en svår uppväxt och svårt att passa in i skolan osv. Trots detta är han fullutbildad via högskola/universitet. Tidigare jobbat som butiksbiträde och sjukvårdsassistent. Adolf är väldigt känslokall, dock väldigt trevlig och utåtriktad karaktär. På fritiden spelar han fortnite och har över 23 wins det senaste 3 åren, vilket klassas som proffs nivå.

Varför ska just du bli whitelistad? Har spelat FiveM på ett flertal servrar och har även varit Mod på Gulaberget (FiveM server). Tar det seriöst och driver inte bara runt. Letar jobb osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letat ett tag och känns som jag hittat den rätta servern att spela på. Verkar som det är realistiska scenarion och att spelarna på servern tar det seriöst och inte förstör.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är framförallt att ha kul men även fördriva tiden och skaffa vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte längre, började precis spela efter ett tags uppehåll från FiveM.

Tillbaka