Nekad addezero | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

addezero

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198097624763/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Sandström

Vad är ditt discord namn? addezero#4912

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min rp karaktär heter Bengt Andersson och kommer ursprungligen ifrån syd Amerika. Han kom hit till multistaden vid ung ålder. Bengt växte upp i förorterna av multistaden med kriminella foster föräldrar. Han är född 2002-02-16. Bengt har i nu läget flyttat hemifrån och har en lysande karriär som reporter här i multistaten, men tyvärr hänger den kriminella backrunden kvar i hans liv. Began älskar sina bilar och visar ett väldigt stort intresse för dem. han prioriterar i första hand vänner och familj framför allt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag ska bli whitelistad eftersom att jag nu har spelat ett bra tag på servern och haft många roliga stunder, men man känner att jag behöver tillgång till de whitelistade funktionerna och jobb för att föra rollspelandet frammott, t.ex. så man kan komma in i mera kriminella situationer eller till och med gå över till kriminaliteten helt och starta ett eget gäng.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna servern eftersom att det är här jag har lagt nästan all min tid i fivem och hittills är den bästa servern jag kört på.

Hur hittade du Multistaden? filtrering på sökmenyn "SWE"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha en bra stund med roliga situationer och även seriösa, bara bidra med mycket energi och skojiga situationer!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inga andra servrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka