Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198862265489/
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Jakobsson
Vad är ditt discord namn? Mundo#0479
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1992
Berätta om din karaktär. Jan Klubb, 34år från Norrköping. Har en bakgrund som hamnarbetare och boxare. Han har ett hett temperament men som endast lyser genom sällan. Han är i grunden en väldigt social och trevlig man som vill sina närmaste det bästa, dock kan han slänga ur sig en och en annan mening som han inte tänkt genom helt innan. Han trivs bäst närmst vatten och fiska har han gjort sedan barnsben.
Varför ska just du bli whitelistad? Har god förståelse för reglerna och ramarna rp ligger inom och har lite erfarenhet som kan bidra med roliga scenarion tror jag
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har fått ett bra intryck av denna server av vad jag läst och sett
Hur hittade du Unive? Random när jag scrollade FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? I grunden är det för att ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Jakobsson
Vad är ditt discord namn? Mundo#0479
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 1992
Berätta om din karaktär. Jan Klubb, 34år från Norrköping. Har en bakgrund som hamnarbetare och boxare. Han har ett hett temperament men som endast lyser genom sällan. Han är i grunden en väldigt social och trevlig man som vill sina närmaste det bästa, dock kan han slänga ur sig en och en annan mening som han inte tänkt genom helt innan. Han trivs bäst närmst vatten och fiska har han gjort sedan barnsben.
Varför ska just du bli whitelistad? Har god förståelse för reglerna och ramarna rp ligger inom och har lite erfarenhet som kan bidra med roliga scenarion tror jag
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har fått ett bra intryck av denna server av vad jag läst och sett
Hur hittade du Unive? Random när jag scrollade FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? I grunden är det för att ha roligt
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte