- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198431927690/
Vad är ditt namn i verkligheten? Andria men Adde funkar annars
Vad är ditt discord namn? adde#6813
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Olof och är född 2000-01-01. Lars är en helt vanlig person som är relativt allmänbildad. Han förstår vad som är rätt och vad som är fel. Både gällande regler och moral. Lars har inte haft det så tufft under sin barndom och han det relativt enkelt under skolan. Lars skulle aldrig kunna tänka sig att göra grövre kriminella saker än att köra snabbt och som värst fly från polisen. Lars har respekt för polisen för att de finns och skyddar. Lars gillar också det mesta om fordon. Det är något som har stannat med han sen han var liten. Det började med att hans pappa tog med han till en bilträff i en närliggande stad.
Det borde vara allt om Lars
Varför ska just du bli whitelistad? Känner att jag inte orkar med de dåliga jobben och känner också att jag vill vara mer delaktig i communityt. Blir bättre för både mig och servern om jag får whitelist. Speciellt ett whitelistat jobb. Vill försöka höja rp nivån för både mig själv och för andra. För tillfället har jag aldrig varit whitelistad här men jag spelar ändåså. Jag spelar för det är roligt, för att det alltid kommer nya roliga scenarion. Även om jag inte får whitelist nu så kommer jag fortfarande spela på servern. Det enda whitelist ger är lite mer privilegier inom tex jobb och andra små saker. Tycker bara att det blir roligare för mig om jag är mer delaktig i rollspelandet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känner att jag kommer bidra med både rolig och seriös rp. Vill mestadels att alla ska ha kul. Känner också att jag kommer försöka följa reglerna så strikt som möjligt då jag inte pallar med alla bans. Sen kommer jag inte heller börja gråta för att jag förlorade tex ett scenario. Man vinner tyvärr inte alltid i livet.
Hur hittade du Unive? Kompis började spela i februari så hänka jag på. Vart dock bannad ett tag efter det så bytte jag server i några månader. Men nu är jag tillbaka iaf.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är väl att ha så kul som möjligt fast fortfarande vara seriös och försöka följa reglerna så strikt som möjligt. Unive har en väldigt varierande spelarbas som är olika bra på rollspel och jag vill kunna anpassa mig så bra som möjligt och försöka göra så att det blir kul för alla i slutändan. Jag rollspelar endast för att det låter mig komma bort från det verkliga livet och låter mig göra saker som jag inte skulle gjort i verkligheten.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället men har spelat på flera olika servrar under den tiden jag inte spelade här. Så känner att jag har lite mer erfarenhet inom rollspelande nu.
Vad är ditt namn i verkligheten? Andria men Adde funkar annars
Vad är ditt discord namn? adde#6813
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Olof och är född 2000-01-01. Lars är en helt vanlig person som är relativt allmänbildad. Han förstår vad som är rätt och vad som är fel. Både gällande regler och moral. Lars har inte haft det så tufft under sin barndom och han det relativt enkelt under skolan. Lars skulle aldrig kunna tänka sig att göra grövre kriminella saker än att köra snabbt och som värst fly från polisen. Lars har respekt för polisen för att de finns och skyddar. Lars gillar också det mesta om fordon. Det är något som har stannat med han sen han var liten. Det började med att hans pappa tog med han till en bilträff i en närliggande stad.
Det borde vara allt om Lars
Varför ska just du bli whitelistad? Känner att jag inte orkar med de dåliga jobben och känner också att jag vill vara mer delaktig i communityt. Blir bättre för både mig och servern om jag får whitelist. Speciellt ett whitelistat jobb. Vill försöka höja rp nivån för både mig själv och för andra. För tillfället har jag aldrig varit whitelistad här men jag spelar ändåså. Jag spelar för det är roligt, för att det alltid kommer nya roliga scenarion. Även om jag inte får whitelist nu så kommer jag fortfarande spela på servern. Det enda whitelist ger är lite mer privilegier inom tex jobb och andra små saker. Tycker bara att det blir roligare för mig om jag är mer delaktig i rollspelandet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känner att jag kommer bidra med både rolig och seriös rp. Vill mestadels att alla ska ha kul. Känner också att jag kommer försöka följa reglerna så strikt som möjligt då jag inte pallar med alla bans. Sen kommer jag inte heller börja gråta för att jag förlorade tex ett scenario. Man vinner tyvärr inte alltid i livet.
Hur hittade du Unive? Kompis började spela i februari så hänka jag på. Vart dock bannad ett tag efter det så bytte jag server i några månader. Men nu är jag tillbaka iaf.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är väl att ha så kul som möjligt fast fortfarande vara seriös och försöka följa reglerna så strikt som möjligt. Unive har en väldigt varierande spelarbas som är olika bra på rollspel och jag vill kunna anpassa mig så bra som möjligt och försöka göra så att det blir kul för alla i slutändan. Jag rollspelar endast för att det låter mig komma bort från det verkliga livet och låter mig göra saker som jag inte skulle gjort i verkligheten.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället men har spelat på flera olika servrar under den tiden jag inte spelade här. Så känner att jag har lite mer erfarenhet inom rollspelande nu.