Nekad Adde1912 | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde1912

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071503617/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Adde#1409

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en som gillar det kriminella livet men inte riktigt vågar, en karaktär som mest av allt skulle vilja bli kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är bra på att RP'a jag gillar när det blir spänning. Jag är en kille som är bra på RP. Jag kan alla regler och är bra på alla, Jag kommer att bidra som en rolig person.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en server som det är mycket folk på Jag har aldrig haft så roligt i en server, alla mina kompisar är på den här servern och det är det som är kul.

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta den genom att mina kompisar körde mycket på servern och då sa dem kom igen du kommer gilla den här serven, Jag gav serven en skans och nu har jag aldrig spelat så mycket som jag gör nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli bra AKA bäst i värden man kan ju alltid ha drömmar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka