Nekad Adamyo03 | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Adamyo03

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277186656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Areschoug

Vad är ditt discord namn? Einar#0545

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Mehmet han är en person som precis kommit till staden med sin brorsa de söker ett nytt liv och försöker passa sig in i samhället men det går inte som han vill. Adam märker att alla behandlar honom fel på grund av att han har en invandrar bakgrund där han kommer från Turkiet. Adam försöker skaffa jobb men alla företag/jobb tar inte in honom. Eftersom allt går snett försöker han hitta ett sätt att tjäna pengar och hjälpa han och hans bror vilket leder till att han börjar göra saker som inte är lagligt.

Adam har en stark passion för sin familj och kommer göra allt för att hjälpa de.

Varför ska just du bli whitelistad? vill ha ett gäng som kan hjälpa mig samla in pengar för mig och min brorsa så vi kan har ett bättre liv i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få tillgång till saker som ett eget gäng.

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt på servrar och hittade och gav den en chans och tycker det är bra server och kul server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och ha kul med mina polare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej kom tillbaka på fivem och har spenderat all min tid på denna för att grinda.

Senast ändrad:
Tillbaka