Nekad Adamyo03 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adamyo03

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277186656/

Ditt Hex-ID: 110000112e3d460

Vad är din discord tagg? Einar#0545

Vem var det som bannade dig? Vilgot_dojan

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunförnuf, Rdm och ha jakt kniv på sig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag döda en person utan specifik anledning hade olagligt vapen på mig och gjorde saker som är orealistiska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg ett gäng bli slaget av några i gul frågade om de mådde bra och ifall jag kunde göra något, Visste inte att vapen är emot reglerna och när jag fråga honom gav jag en idé om att kniv skada honom vilket som var dumt av mig så blev jag skjuten av en av killarna som jag kniv skada och dog. ps: kniven köpte jag aldrig från någon såg kniven på marken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktigt av admin att banna mig förstår att han gör sitt jobb och gör så att personer inte gör som jag. Jag förstår nu att jag inte kan göra saker som det här och att det inte ska ske igen jag ska hålla koll på mina handlingar följa reglerna och bli bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft några bans tidigare jag är ny till servern och har saker att lära mig och min handling ska jag lära mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka på det innan jag gör saker som det här följt reglerna och hålla mig till de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag och ska inte göra det igen hoppas ni kan se detta och ge mig en till chans jag gjorde ett misstag och det ska inte ske igen. Har aldrig haft så kul på en annan server än den här och har precis hittat eran server och det är tråkigt att blivit bannad vill verkligen spela på eran server och kunna ha kul.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka