- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135318475
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AdamSvennson999
Vad är din discord tagg? Elephant#3238
Vem var det som bannade dig? Groggen
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Groggen Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anging jag åker runt i en bmw och är runt torget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lagade bilen hos mc gänget. sedan rör jag mig mot swedbank. sen blir jag frozen och skriver i report vad händer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag körde lite för snabbt i stan vilket inte är så himla bra. det är mitt fel. Jag såg så himla många köra så snabbt. så körde bara efter. Kan ta en bann men 10 dagar är mycket. 24 timmar eller något. Gillar detta spel jätte mycket!
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det var copbait. lärde mig från den och har inte blivit bannad efter.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Kört saktare och lite mer förstiktigt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte köra snabbt i stan.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: AdamSvennson999
Vad är din discord tagg? Elephant#3238
Vem var det som bannade dig? Groggen
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Groggen Vill du överklaga din avstängning? Gör det på
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anging jag åker runt i en bmw och är runt torget.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag lagade bilen hos mc gänget. sedan rör jag mig mot swedbank. sen blir jag frozen och skriver i report vad händer.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag körde lite för snabbt i stan vilket inte är så himla bra. det är mitt fel. Jag såg så himla många köra så snabbt. så körde bara efter. Kan ta en bann men 10 dagar är mycket. 24 timmar eller något. Gillar detta spel jätte mycket!
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, det var copbait. lärde mig från den och har inte blivit bannad efter.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Kört saktare och lite mer förstiktigt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte köra snabbt i stan.
Har du läst våra regler? Ja