Accepterad AdamNordgren | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AdamNordgren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: AdamNordgren

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Adamnordgren/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Nordgren

Vad är ditt discord namn? Adam#0897

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär: Adam Valentin föddes 1995 i staden växjö småland han hade e lätt uppväxt, han började studera fordonsprogrammet på ''Kungsmadskolan'' Växjö oxh 3 år senare så gick han ut med en hel utbildning som mekaniker, sedan så flyttade han till Göteborg där han bodde ett tag i en liten etta lägenhet och jobbade på mekonomen men efter det att han hade haft sina motgångar i staden så bestämmde han sig för att flytta till mulit city och börja om på nytt med nya möjligheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Har en del erfarenhet av att Rp'a och gillar det verkligen kommer ge mycket bra Rp till dom som jag rpar med, har tidage varit staff/admin på olika servrar så har bra koll på reglerna, gillar denna servern och kommer att spela så mkt jag kan på den får att få min karaktär atty gå framåt men också för att ha roligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt så har jag mycket erfarenhet av RP och har tidigare varit staff/admin på ett dussin servrar kommer att ge bra Rp och respekterar också att admins har annat att prioritera och inte tjata på dom om jag vill något, vilket jag upplevde kunde vara jobbigt i rollen som admin/staff.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 280 timmar.

Hur hittade du Multistaden? skrollade igenom på server lists på fiveM och såg att det var många som lirade på den så jag testade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte vad jag kan minnas

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Senast ändrad:
Utveckla specifikt "Berätta om din karaktär. ", "Varför ska just du bli whitelistad? " samt "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka