Nekad Adam_king | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Ketchup_senap

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Mustafa och är en kille som är 24 år gammal. Han hade inte en så bra uppväxt hans pappa hade redan lämnat sin familj när han var 11 år gammal och hans mamma hade blivit alkoholist precis efter hennes man hade lämnat de. Men som tur hade Jan en store bror som heter Alvin och han var en god man som kunde göra allting för sin bror Jan.
Alvin var väldigt intresserad i bilar och mekanik och Jan gick efter de spåren och blev också intresserad av de här sakerna.

Jan var bara inte intresserad i de sakerna men han var också rolig, bra i skolan, kunde behandla svåra situationer och det som han gillar mest är att hjälpa de andra personer och sin mamma så att hon mår bättre.
Men nu är Jan 17 år och gå hem från gymnasiet med Alvin och när de går över gatan kör en bil i full fart och är riktigt mot

Jan, några sekunder innan bilen träffade Jan hoppade Alvin och putade bort Jan men då hörde Jan ett skrik som var precis bakom han han vände sig om och såg sin bror liggande på marken med sitt ben som var nästan av.
Efter den här tragiska händelse ville Jan att han skulle känna så mycket pengar som möjligt och rädda sin bror som var i koma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra i seriösa senarior och kommer att vara mycket aktivt för att nu är det lov och då kan jag spela väldigt länge.
Jag är bra på att rpa och jag har lärt mig många saker de senaste väckor som jag har spelat unive men jag har också lärt mig andra saker från andra servrar. Jag kan också skapa en rolig stämning med minar kompisar som jag kör med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte hela tiden vinna i en skottlossning till exempel eller att du är den bästa i hela serven och du kan göra vad du vill det ska vara lika för alla och alla ska inte bara vinna men man ska acceptera om man dör så att det blir lika.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? meta gaming är att man tar info från dc exempel till in game. rdm är att man dödar nån utan anledning. combattloging är att man loggar för att undvika ett scenario asså man vill typ it bli tagen av polsen osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat i många andra servrar och har också spelat mycket Unive tryggt en månad men jag har också en vän som är medlem och han har lärt mig massa av saker.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte att det är mycket för utom att jag kan prata flytande franska men nej.

Nekad.
Anledning: Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka