Nekad Adam_king | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yane_svaras

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
117
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/YANISdz3/

Ditt Hex-ID: 76561199532095022

Vad är din discord tagg? 1086375630892974281

Vem var det som bannade dig? Liam0000

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-05-09 14_52_24.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hade tjänste vapen från igår och då visste inte staffen det och banader mig:

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stog och kollade på en rekrytering:

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig Ban. Då hade min utbildare glömt att ta bort mina tjänste vapen och då hade ju jag också glömt det när jag kom in idag så blev jag då banad för att jag hade glömt att ta bort mina tjänste vapen. Och om jag var moden skulle jag ta in spelaren till support och frågat han om varför han hade vapen på sig som studerande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det var en skotlossning så gjorde jag Fair rp när 320 asså philip som marja siktade ett vapen på mig och då blev banad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske efter utbildningen skulkle jag ksk lagt vapnet i min låde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha vapen på sig som studerande:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka