Nekad adam von floyd | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adam von floyd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mio

Vad är ditt discord namn? adam von floyd

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär geter linus lindmark han är 25 år och har varit polis.han har också varit chef på mekonomen linus interessen är fordon specielt tyska bilar och motor cyklar . han har även en flick vän lova lindmark och dem blev gifta i en annan stad.han har varit krimmel och informatör till polisen. han har adhd (har de me irl så de passar lite) han har haft de svårt i skolan men de går bra nu i livet.han älskar adrenalin och sutit inne några nätter för olovlig körning han älksar o åka snabbt i sina bmw,s. han skulle gjärna villja få ett nytt jobb i denna stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp samt få in mina vänner cirka 5 spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? átt man rpar så boda paterna har de kul och om man är tex polis så kör man inte allt man kan mot de krimninella och att boda har de kul under scenariot, och om man blir skuten med tex pistol på så f8 quitar man inte och fprtsätter rpa på scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja eran regel om rasicm att racism ej är tillåtet på unive

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 800 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har dyseleksi så min stavning inte är den bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka