Dubbelpost Adam olsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin_kebab1

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199711916543/

Ditt Hex-ID: 76561199711916543

Vad är din discord tagg? kevin_kebab1

Vem var det som bannade dig? vet inte

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-22 122601.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag e anticheat bannad men jag åkte i en heli och råka klicka X så jag åker ner med snörre och håller på och dö för vi åkte snabbt men blir kickad i sista sekund men kommer inte ihåg vem som kicka mig men sen när jag ska in står det du e anticheat bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde ingenting fel de va en anticheat ban och ingen staff gjorde fel heller för jag blev inte bannad av en staff heller så tycker det är lite konstigt för jag blev kickad för sen när jag ska in så står det att jag e bannad för anticheat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skriver inte free i x för då e det mild suntför nuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för blev anticheat bannad för ingen anledning

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte för de e ju en felaktig
ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka