Nekad Adam mohammed | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168766429/

Ditt Hex-ID: 1100001480841dd skriver att de är temporär för permanent bannerna är buggade

Vad är din discord tagg? Heltstabil saab9305

Vem var det som bannade dig? Blåatanten icke staff längre

Bild på banmeddelande: 76520-c5a80742352db45232c5664904b44194.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad i Slutet av juli och hoppas o få en ny chans varför jag tror att blåa tanten bannade mig var för att jag fuskade använde mig av skript.gg vet många som använder de på unive kan nämna namn i philips pm om ni vill och folk som spoofar det är så att jag blev bannad för moddare. Jag kände också grupptryck att dem andra använde det men inte jag så jag valde att köpa det och inte snitcha till staffsen. för att jag spawnade in vapen i handen och silentaimbotade sedan så klarade jag pc checken men blåa tanten bannade mig endån men jag tycker att jag borde få en chans jag kommer ta vara på den chansen och jag lovar staffsen bli aldrig bannad igen om ni vill att ja ska vänta lite till kan jag vänta Det har gått 2 månader och har verkligen tagit lärdom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina vänner var o rpade och försökte ta över områden socialt sedan kommer det och stannar oss och då börjar de skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Abslout inte felaktigt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra bannen var powergaming och jag har tagit lärdom av det tog jag ska rpa på skadorna och inte skita i de även om jag har adrenalin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att snitcha till staffsen och inte köpa skript.gg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja abslout att aldrig fuska igen på fivem för man får alltid åtgärder av de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka