Accepterad adafer123 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adafer123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203848067/

Ditt Hex-ID: 11000010e84c583

Vad är din discord tagg? adde#0410

Vem var det som bannade dig? KINESEN

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm, lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det såg ut som att jag dödade min vän.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle ta körkort på körskolan. Vi klarade teorin och skulle köra uppkörningen. Men när vi köpte uppkörning och skulle hoppa in i bilen så var de låsta. Vi stod och försökte länge och vi frågade support. Men det enda de gjorde var att spawna bort bilarna. Efter det hände något med min vän. Han låg bara ner och kunde inte röra sig. Därför var han inne på discord och frågade support vad han skulle göra och de sa något med att han skulle spamma U typ. Under tiden han gjorde det så väntade jag på honom. Jag skulle se om jag kunde flytta honom så jag började försöka slå honom. Men jag kunde inte slå han och han tog ingen skada. Jag slog helt enkelt bara i luften. Sen så blev jag helt plötsligt bannad i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban. RDM skedde aldrig då jag aldrig dödade någon ens. Han levde hela tiden. Jag lallade inte heller. Jag skulle bara ta körkort så jag kunde köpa en bil. Jag är ganska ny på servern men jag jobbar på postnord och har tjänat en del.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det var onödigt att slå i luften. Jag väntade ganska länge på min vän så jag blev uttråkad. Men det var onödigt och jag borde bara stått still för då hade inget sådant missförstånd uppstått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra såna onödiga saker för det hade man aldrig gjort i verkligheten. Man ska ju försöka spela så verkligt som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka