Accepterad Adaam | Whitelist ansökning [Ruzzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adaam

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Användarnamn: Adaam

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/crassh1e/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adaam#3778

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter leffe stark han är en snäll grabb som bryr sig om sina vänner och familj. Leffe är uppväxt på landsbyggden och är väldigt kunnig inom bilar eftersom hans pappa hade en egen bilmekaniker. Leffe är som sitt efternamn väldigt stark och klarar av allt. Han gör sina uppgifter han får på sitt jobb och gör dem ordentligt. Under sina 30 år i livet har han hunnit åstakomma mycket och nu söker han nytt!

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag kommer bidra med både seriös rp och komisk rp, väldigt mycket social rp överlag :) Och jag är inte toxic

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att detta känns som en seriös server som bara kommer utvecklas och vill gärna spela seriös rp jämfört med många andra servrar där ingen förstår logik och ingen tar någonting seriöst.

Hur många timmar har du på FiveM? 735

Hur hittade du Multistaden? När jag sökte upp SWE på fivem så var ni en av dem längst upp, ni hade väldigt många inne och jag "tänkte denna är bra"

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nja kan väl ha hänt men inget jag tänker på längre eftersom att jag vet att jag är seriös som rollspelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, hade tänkt att maina multistaden så länge som det går.

jag tycker du fått med det mästa, som vad du kommer bidra med osv.
vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka