Abojärn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 761 — Övrigt
Anledning: tdåd jsjukan
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-06
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade varit ute med kompisar och druckit lite. Sen åker jag hem för jag måde skit går in på unive och var lite bakfull vilket slutar med att jag åker till sjukan och tar fram mitt vapen och skjuter 1 eller 2 personer där klockan var 02:00 fattar om jag inte blir unnbanad men unive har varit den bästa servern jag har spelat på och ångrar att jag sköt vid sjukan saknar Unive skit mycket och vill Rpa där igen jag var ingen problem spelare på unive. Hade typ 3 bans från små saker. Jag har verkligen ändrats och ber om en till chans.
Tar du ansvar för det som hände? Ja
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan jag blev bannad har jag inte haft något att göra och saknat Unive så mycket det bara går. Jag lärde mig att inte ta ut mina känslor på Fivem. Jag frågar bara om en chans till jag har ändrats.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag var aldrig en problem spelare, Klockan var 02.00 ich jag var bakfull. Jag har alltid tagit reglerna på unive seriöst och ångrar valet jag gjorde. Jag har skapat väldigt många minnen där och träffat många vänner. Och hoppas att jag får en sista chans. Jag har ändrats sen jag blev bannad på unive jag svär på heder och samvete att jag inte kommer göra om det allt jag ber om är en till chans jag har aldrig varit en problem spelare eller varit black listad innan.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja