Nekad Abo Jasim | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abo Jasim

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198092871516/

Ditt Hex-ID: 110000107e7675c

Vad är din discord tagg? de.kalle1#0480

Vem var det som bannade dig? akam_p.

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: fear rp ~akam_p. Återstår: 9 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att bloods inte har den gnuttaste tålamod, jag säger till dom att de e gudärende men de skiter i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt, jag var i grovestreet med min tesla som precis vaart inne i autoexpert. Jag kör ner dit och där står hela bloods. jag körde en liten bit men var kvar i området. Jag är väldigt upptagen med att förklara för dom i ooc chatt att jag kom hit av en slump men dom låter mig inte skriva klart, o istället får jag ban 10 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame och nått annat sådant litet SV ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske bara stuckit därifrån från början men jag försökte verkligen förklara för dom som en vanlig människa o i början hade dom inte gun mot mi, de var i slutet som de tog upp gun o då var jag mitt uppe i min text men det dröjer inte mer än 5 sek innan jag blir bannad ´.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att verkligen va rädd för sitt liv i första sekunden så fort något händer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka