Nekad abfur40 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097782723

Ditt Hex-ID: 110000143cd21c3

Vad är din discord tagg? ABFUR

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? savage sa att jag skulle överklaga en annan ban (moddare, spawnar in pengar). Jag tror att jag blev bannad eftersom det såg väldigt fel ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med ett gäng där de var vissa som var väldigt rika de kunde köpa massa importer samt vapen, och jag var fattig och ville också bli rik. Så jag såg att de hade lagt in pengar i gäng stashet så jag tog ut de. Det var väldigt mycket pengar men jag tänkte då att de inte va så konstigt för de höll på att köpa o sälja importer o sånt. Sen blev jag bannad för fear rp så slutade rp ett tag. Och de i gänget som var rika blev banande för duping och då fattade jag hur fel de blev att jag hade tagit ut pengarna ur gäng kassan men gjorde inget eftersom jag var bannad för en annan sak, Någon månad efter de gjorde jag bannöverklagan på min fearrp ban och den blev godkänd jag spelade i någon helg och hade jätte roligt sedan blir jag bannad för spoof och jag fattade inte rikgtigt varför men jag gjorde några ban överklagan som blev nekade och jag skrev till en som nekade och han sa att jag var bannad för dehär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och jag dupade inte pengar, jag tog ut pengar 1 gång och det borde stå i logsen. Men jag fatatr också varför jag blev bannad då det är orealstiskt att ha så mycket pengar samt att de förstör för alla andra på servern som sliter hårt för sina pengar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja som sgat var jag banand för fear rp, Jag har tagit mycket lärdom från den bannen och jag är sugen på att komma tillbaka till rp:n och hjälpa servern bli bättre. Om jag blir unbannad kommer inte något sånt här ske igen eftersom jag bara vill rpa och ha roligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, ej tagit ut pengarna samt raporterat in till staffs att de va så mycket pengar där, hade jag kunnat spola tillbacka i tiden skulle jag gjort då då det bara förstör för servern när folk håller på med duping och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska alltid tänka efter innan jag gör ngt, samt kontakta staffs när det är något som jag tycker är misstänktsam. Jag kommer absolut inte göra om något så dumt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka