Nekad abfur | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

abfur

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097782723/

Vad är ditt namn i verkligheten? abbe

Vad är ditt discord namn? ABFUR#0815

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel han är 23 år gammal och en vanlig överklass svensk med mycket temperament, som kan leda till att när han blir arg blir han väldigt arg. men utanför det så är han en person som tar det lugnt. Hans uppväxt har varit som en berg och dalbana, redan i tidig ålder skilde sig Joens mamma och pappa. Det gjorde att Joel började må väldigt dåligt och blev utåt agerande. men med åldern har han lyckas att kunna bli en lugnare person. När Joel får ledig tid gillar Joel att jaga djur, han tycker också om att fiska. Han har sedan tidig ålder haft ett intresse av bilar så när han blev äldre har han börjat att mecka med gamla bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill hjälpa till att igenom mitt rp:ande förbättra servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kompisar som spelar på unive som rekommenderar servern, har också tittat på många streamers som har spelat på unive. Det ser ut som att servern har bra rp i den.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förbättra mitt egna rp men också kunna bidra till att förbättra andras rp och hjälpa till att utveckla den. Jag vill också kunna genom min rp kunna bidra till att förbättra servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att träffa mycket nytt folk men också att förbättra min rp och andras rp. Men också för att prova på något nytt Jag har gjort detta ett tag ändå men jag skulle inte vilja kalla mig någon veteran. Men så vill jag ju bara ha kul också såklart!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Tillbaka