Nekad Abdulrahman | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulrahman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198213294065/

Vad är ditt namn i verkligheten? Behamin

Vad är ditt discord namn? WIzzA#6969

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulrahman Welek. Han var uppväxt med sina 2 bröder i ett fattigt område med hög kriminalitet. Hans mor var snäll och hjälpte till andra i nöd. Abdulrahman kände inte sin pappa sedan han var ung. Han lärde sig snabbt att vara modig och stark bland sina vänner. Redan som barn ville Abdulrahman få stopp på kriminaliteten, där han märkte att det påverkade hans familj och vänner. Abdulrahman var född 2001-08-14. Abdulrahman är en glad och rolig person som alltid lyser upp rummet. Hans intressen är att skoja med vänner och hjälpa till i kommunen. Abdulrahman är nu 19 år gammal just nu och vill följa sin dröm att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker servern är bra för att den har ett bra community och flera möjligheter att välja i genom, som Postnords arbetare eller polis. Det finns alltid personer i servern att umgås med. Den är lätt och smidig att få en start. Än så länge tycker jag att det här är en fantastisk server och vill gärna bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är unik och står ut än andra serverar. Deras community och staff är utmärkt.

Hur hittade du Unive? Min kompis zendero rekommenderade servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu är jag en arbetare hos Postnord, men vill gärna bli en polis. Jag har varit en polis aspirant förut i en annan server, och tyckte det var roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att se till att jag och alla andra har det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka