- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402436082/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gobta
Vad är din discord tagg? JSSS#1976
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? permabannad
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingenting eftersom att det är discord.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att vi både höjde rösten och det blev ett litet tjafs. Var inte så det var menat att situationen skulle bli med det bara blev så när bådas känslor krockade. Jag ville ju såklart bara förklara varför jag tyckte det var en felaktig ban och han ville förklara varför och så blev det lite hetsigt. Varken jag eller han ville nog inte att det skulle bli som det blev.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag blev bannad på Fivem servern där jag och han tydligen krockade men på min skärm så gjorde vi inte det, tror det blev en dsync och blev då bannad för powergaming. Eftersom jag inte visste just då varför jag blev bannad så sätte jag mig i support. Vi skulle då prata om varför jag blev bannad och när jag fick reda på det så tyckte jag ju att det va fel eftersom det inte hände på min skärm. Jag tycket ju då att det var en felaktig ban och så blev det lite hetsigt och båda höjde rösten. Sedan mitt i tjafset så lämnade han och jag blev permabannad från discord, och då insåg jag att det var väldigt onödigt att det blev så hetsigt när jag bara ville förklara hur jag tyckte att det var en felaktig ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan väll absolut tyckta att jag har gjort fel som höjde rösten men endå så gjorde ju han också det men absolut så har jag gjort fel på mitt sätt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming. Det är precis samtidigt som jag fick ban på discord och jag blev bannad utav network för på hans skärm så körde jag på honom men min skärm så körde jag inte på någon men de lagget har hänt för mig flera gånger att för den andra personen så ser de ut som man kör in i en men det är bara lagg. Min lärdom är att inte köra så fort istan eftersom det är så många som spelar i servern och då börjar de lagga och allt sånthär kan hända.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde hållt mig lugn och inte hetsa upp stämningen och bara prata om vad som hände och hur jag upplevde att det var, och sedan lyssna på hur han upplevde han så vi kunde förstå varandra för på hans skärm så kunde det ju absolut kunnat ha hänt att vi krockade men var ju bara otur att det inte var sig lika på min skärm.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut kommer inte tillföra med någon hetsig stämning och kommer bara prata lungt framöver om jag skulle bli bannad från five m och sedan prata med någon support.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gobta
Vad är din discord tagg? JSSS#1976
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? permabannad
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingenting eftersom att det är discord.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att vi både höjde rösten och det blev ett litet tjafs. Var inte så det var menat att situationen skulle bli med det bara blev så när bådas känslor krockade. Jag ville ju såklart bara förklara varför jag tyckte det var en felaktig ban och han ville förklara varför och så blev det lite hetsigt. Varken jag eller han ville nog inte att det skulle bli som det blev.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag blev bannad på Fivem servern där jag och han tydligen krockade men på min skärm så gjorde vi inte det, tror det blev en dsync och blev då bannad för powergaming. Eftersom jag inte visste just då varför jag blev bannad så sätte jag mig i support. Vi skulle då prata om varför jag blev bannad och när jag fick reda på det så tyckte jag ju att det va fel eftersom det inte hände på min skärm. Jag tycket ju då att det var en felaktig ban och så blev det lite hetsigt och båda höjde rösten. Sedan mitt i tjafset så lämnade han och jag blev permabannad från discord, och då insåg jag att det var väldigt onödigt att det blev så hetsigt när jag bara ville förklara hur jag tyckte att det var en felaktig ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan väll absolut tyckta att jag har gjort fel som höjde rösten men endå så gjorde ju han också det men absolut så har jag gjort fel på mitt sätt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming. Det är precis samtidigt som jag fick ban på discord och jag blev bannad utav network för på hans skärm så körde jag på honom men min skärm så körde jag inte på någon men de lagget har hänt för mig flera gånger att för den andra personen så ser de ut som man kör in i en men det är bara lagg. Min lärdom är att inte köra så fort istan eftersom det är så många som spelar i servern och då börjar de lagga och allt sånthär kan hända.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde hållt mig lugn och inte hetsa upp stämningen och bara prata om vad som hände och hur jag upplevde att det var, och sedan lyssna på hur han upplevde han så vi kunde förstå varandra för på hans skärm så kunde det ju absolut kunnat ha hänt att vi krockade men var ju bara otur att det inte var sig lika på min skärm.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut kommer inte tillföra med någon hetsig stämning och kommer bara prata lungt framöver om jag skulle bli bannad från five m och sedan prata med någon support.
Har du läst våra regler? Ja