Nekad Abdullahi | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullahi

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Jagob

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2003

Vad heter du på discord? JSSS#1967

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15:30 till så länge jag orkar oftast 22-23 Helgdagar direkt jag vaknar till minst 3.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 + månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hjälpa servern att nå de målet de vill vilket är inget lall och inga dåliga scenarion och dålig rp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Eftersom att jag är inne mycket på servern och känner genuint att jag kan hjälpa till servern. Vågar även stå för mina beslut.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra mycket för servern just för jag är inne så mycket och märker av mycket lall och id peeks och massa såna grejer. Hade heller inte ansökt om jag inte kände att jag e redo för detta.

Varför ska just du bli servervakt? För jag känner att jag kan hjälpa till servern väldigt mycket eftersom jag är inne riktigt mycket på servern och kan reglerna.

Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa servern att nå sitt mål vilket jag fattat är att ta bort så mycket lall och minska all dålig rp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så jävla bra om jag ska va helt ärlig men är mer än redo på att lära mig och det känns som denna servern är den rätta att lära sig och trivs bra som fan här. dock kollat genom lite och de är ju mest /kick och sedan id samma med revive och svban.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans powergaming är den ända giltiga och då var det Dsync men de är som det är.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och inte tänkt tanken att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka