Accepterad Abdulla Karim | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulla Karim

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
8
Användarnamn: Abdulla Karim

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gunillas lyxbilar AB

Vad heter du IRL? Ebbe

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 183,8 men har mer på ett annat konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag är aktiv många timmar varje dag och är biträdande chef på lyxfirman just nu så jag har ganska bra koll. jag har ett stort intresse då jag bara har jobbat med bilar i hela mitt liv. jag stannar kvar på samma jobb länge, alltså jag byter inte jobb fort. jobbade på mekkonomen i en månad innan jag började på gunillas och blev biträdande för jag jobbade bra. jag känner att jag är redo att bli chef och jag har tänkt hela dagen på om jag ska stanna som biträdande eller ansöka till chef, men nu har jag bestämmt att jag ville ansöka för det låter riktigt kul.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har inte jobbat på bilfirman så länge men jag är känd för att när jag har ett jobb så jobbar jag stenhårt och brinner verkligen för just det jobbet. det finns ju en andledning att jag blev biträdande så fort.

Berskiv din karaktär? Jag heter Abdulla Karim och är 22 år gammal. jag gillar att jobba med bilar då jag jobbat på mekonomen i en månads tid innan detta jobbet. jag testade jobba på hotellet men jag klarade inte vara utan bilar. jag är en glad, snäll, trevlig och pratglad person. jag har aldrig varit kriminell och har aldrig suttit i fängelse. jag jobbar för det mesta och jag är biträdande chef på gunillas. nu har vår chef Oppa slutat och jag känner mig redo att ta över det.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-12 timmar om dagen om jag inte har något speciellt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka