Nekad Abdulla Karim | Ansökan till servervakt [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdulla Karim

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
8
Användarnamn: Abdulla Karim

Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Ange ditt födelsedatum 28 April 2005

Vad heter du på discord? Melux#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15-22 ibland så drar jag o tränar vissa dagar
helg spelar jag hela tiden om jag är hemma

Hur länge har du spelat på Multistaden? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle dva bilar som är mitt på vägen och kicka folk som inte sköter sig eller inte läst regler. bara allmänt hjälpa servern samtidigt som jag rpa mycket. sen om någon blir rdmad, vdmad eller dör av bugg eller nått så kommer jag ressa hen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag har märkt att det ligger bilar lite överallt och många som bryter regler och då tänker jag att ni behöver en aktiv rpare som samtidigt kan hjälpa servern lite.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag tror att om jag blir servervakt kommer det inte vara massa bilar på gatorna och på onödiga ställen. sen har vi alla trollare som kommer in på servern och rdmar, vdmar osv som jag kommer kicka.

Varför ska just du bli servervakt? för jag är aktiv och skulle sköta mitt jobb extremt bra. det skulle bli mindre bilar på gatorna som står i vägen och mycket mindre spelare som inte sköter sig. jag bryter sällan mot regler för jag kan tänka även fast jag är i ett stressigt scenario. jag är inte rädd för att kicka någon jag känner eller någon som är högt uppsat för när någon bryter en regel så kommer jag kicka hen.

Varför vill du bli servervakt? för jag tycker det är för mycket bilar på gatorna och för många som bryter regler utan att bli kickade och jag skulle göra ett väldigt bra jobb för att få bort det. jag tror det skulle hjälpa servern en del att ha mig som servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? asså

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, jag har haft 8 bans men några är felaktiga och många är när jag var ny och inte den bästa på rp, men självklart har jag blivit bannade av bra andledningar några gånger och då har jag lärt mig av mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej verkligen inte.

Nekad!
Om du verkligen vill bli servervakt så måste du utveckla mycket mer.
Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka