Nekad Abdul montana | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul montana

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Abdul montana

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnilas bilfirma

Vad heter du IRL? Abdul

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att ja är aktiv ofta nästan 8-10 timmar om dagen om inte mer jag kommer att göra ett bra jobb vara trevlig chef hålla koll på mina anställda och se till att dom jobbar på hårt och bra aktiva ofta vara trevliga ja kommer inte bara anställa nån om ja inte anser att han vill ha jobbet och sånt att dom inte ska hålla på med kriminella grejer jag kommer anställa folk jag litar på bara jag själv ska jobba också o se till att folk blir bemötta med respekt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på andra bilfirmor innan i andra städer och jobbat med bilar innan sålt många bilar o sånt

Berskiv din karaktär? Jag heter Abdul och är 28 år och är från Stockholm. Och mina intressen är bilar jobbat som mekaniker på dom andra städerna ja bott i så jag har mycket erfarenheter inom bilar de e min hobby som jag gillar att hålla på me. så annars vill jag bli sjukvårdare i den här staden och leva ett bra liv. jag är proffs racerförare också. Så mitt mål är att ha ett bra liv och njuta annars så har jag haft svår uppväxt och kriminalitet men har försökt hålla mig borta från sånt så. Jag brukar gå ut med mina vänner på min fritid och springa med mina dyra som är speciell gjorda springskor eller bara gå på baren brukar sluta med att jag full om jag går till baren och vaknar upp på gatan. Och jag brukar äta kebab och falafel för att det är min favorit mat så jag brukar äta ute mycket. Strömming är det värsta jag vet vågar för fan aldrig testa de. Men annars brukar jag gilla att åka bil eller motorcykel i snabba hastigheter med sportbilar och sportmotorcyklar jag gillar Men annars e jag lugn som person kan ta hård kritik prata isället för att börja bråka direkt.

Hur ofta kommer du vara inne? 8-10 timmar per dag annars mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja varför inte ja har spelat på denna server sen februari

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej bara på denna

Har du läst våra Regler? ja

Det finns redan en chef där, därför neka jag din ansökan! Tack för att du ansökte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka