Nekad Abdul montana | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul montana

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Abdul montana

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198984896407/

Vad är din discord tagg? Abdul montana#7058

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag hamnade i en konflikt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ghost tror jag han heter sa att ja sa busunge till melvin fast jag it gjorde de ja sa dendär ja va nära på att säga nått fast ja sa aldrig de melvin hörde inte ens att ja sa de så och det blev lite hetsigt mellan mig o ghost o hans vänner tror ja om ja minns rätt

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja För att ja hamna i en konflikt med en kille som e bannad nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja ba låta bli o bara säga till melvin att ja va nära på att säga nått istället och säga t ghost om du hörde att ja sa så så ber jag om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja förklara o lyssna istället för att göra ondödigt tjafs

Har du läst våra regler? Ja

Tycker värkligen inte du ska få unban på det sätt du bettede, Jag kommer ihåg att du blev bannad, sen satt du dig i support och gick på personangrepp sen när melvin lämnade samtalet sa du h**unge, det var andra staffs som också hörde det och detta var ungefär 2 månader sedan, de flesta som satt i samtalet är inte staffs längre förutom flerry jag tror flerry hörde också när du sa det, och det första du sa när du satt dig i support var ''jag ska k****a dens mamma som bannade mig**, tycker du är väldigt omogen och förtjänar verkligen inte en unban, desutom skriver du h*runge till mig i andra dc servrar #allmänt - Discord 2020-06-27 23_22_58 (2).png

Jag kommer att neka denna ansökan! Jag håller fullständigt med Ghost här, du har ett väldigt dåligt ordförråd och uttrycker dig om saker som inte är okej på Multistaden!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka