Accepterad Abdu Mohammed# | Åtgärd Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdu Mohammed#

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1003697544691470418
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det är så att vi hade kris möte i vårat gäng hus vi står ungefär 20 pers och snackar, vi hör skott och fick info av 2 springisar att de stod 2 gäng bilar från florencia (som vi har krig med) utanför. vi går ut se va de vill jag stannar i huset, ungefär 10 pers blir skjutna och jag springer ut då och försöker backa de genom att skjuta florencia, från mitt perspektiv såg jag inte sjukvårdarna eftersom de stod bakom en vägg och jag stod ovanför om man kollar klippet ser man att jag inte kan se de. Jag skjuter några skott tror inte jag träffar nån och sen blir jag bannad.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser den är felaktig eftersom sjukvårdarna inte ska va på plats under en aktiv skottlossning. Det hade inte ens gått lång tid tills de kom eftersom de har åkt runt hela tiden och farmat personer, de har hänt flera gånger att de kör in på aktiva skottlossningar och vårdar folk som helt ärligt förstör rpn vi försöker bygga upp, jag har pratat med en krim ansvarig som höll med om att det var aktiv skottlossning.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Om man kollar klippet där jag blev bannad ser man att jag inte kan se sjukvårdarna + att de va aktiv skottlossning med ett gäng vi har haft krig med och ungefär 30 min innan hade de kidnappat våran gäng boss.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka