Nekad Abdimustafa7 | Servervakt ansökan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ey.nacas

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten?
Igor

Vad heter du på discord?

ey.nacas
Vad är ditt Hex:ID
110000149ec1a86
Ange ditt födelsedatum
13 December 2006
Beskriv din dagliga aktivitet.
Min dagliga aktivitet är detta
Måndag - 15:00 Till 22:00
Tisdag - 16:00 Till 21:00
Onsdag - 18:00 Till 23:00
Torsdag - 15:30 Till 20:00
Fredag - 18:00 Till 02:00
Lördag - 17:30 Till 03:00
Söndag - 13:00 Till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive?
Ungefär en månad.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Jag har inte blivit bannad så många gånger, blev permanent bannad för Vdm för nästan 1 års sedan. Kan tyvärr inte visa någon bild men kan visa skärmdelning om jag går vidare.
Har du tidigare varit blacklistad?
Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har.
En Servervakt har som uppgift att hålla koll på sin omgivning och se till att alla rpar bra utan att bryta mot regler. En servervakt ska också hjälpa till staff genom att till exempel dva bilar som står fel. Servervakter ska också kicka folk som inte kan bete sig såsom oseriösa spelare och lallare för att underlätta för staff.
Man ska heller inte agera som en staff utan man ska rpa vanligt, rollen som servervakt ska inte påverka ens rp. Man ska också ha någon recording software igång då man kan klippa va någon gjorde för fel.
Varför vill du bli servervakt på servern?
Jag vill bli Servervakt eftersom jag är väldigt aktiv och det skulle hjälpa rpn då många förstör, lallar och bryter mot reglerna. Jag är inne på Unive dagligen så därför har jag tid underlätta för staff och kicka dem som försöker förstöra och inte kan Rpa. Jag tror också att jag skulle vara en professionell servervakt och tycker att jag passar för den här rollen. Därför vill jag bli servervakt, för att kunna bidra och underlätta för staff medan jag rpar.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Korruption och abuse är till exempel om jag är med i en skottlossning och vet att jag kommer dö, så lägger jag en /kick för att jag inte vill dö. Eller om jag använder toggleid för att se var motståndaren är, vilket innebär att jag använder mina permissions till min fördel. Korruption kan också vara om min kompis blivit skjuten och skriver till mig att reviva honom. De är både korruption och abuse, Ett annat exempel är om jag blir jagad med ett vapen jag inte vill bli av med, och jag krockar, lägger vapnet i handsfaket och sedan gör /dv.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannade senaste 30 dagarna. (2024-10-06)

Du får ansöka igen 2024-11-05.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka