Nekad abdidraken | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdidraken

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad är ditt discord namn? heltcrazy

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter James Stallone som är 28 år och uppfödd i Sverige Stockholm. Som person är James inte för snäll men inte för hård med det menas så lyssnar han på personer och bryr sig om många men när han ska göra någonting gör han det rätt. James kan bli lite irriterad ifall inte folk lyssnar på honom och gör exakt motsatta saken av vad han sagt. Han kommer från en familj där hans pappa var med i en maffia och har hört mycket hemska saker och sätt. Som ung har han sätt mycket, pengar, vapen samt droger. Detta har lätt till att han haft en ganska tuff uppväxt och inte haft så lätt i skolan. Nu när han är vuxen håller han på med kriminalitet men på sidan av det gillar han att mecka med bilar. I denna staden har han just nu inga vänner men han är mycket bra på prata med andra och dra in sig i samhället. Han har ett par coola bilar som en bmw m3 touring som han har trimmat rejält, just nu har den 1550 hästkrafter men han jobbar fortfarande på den nästan dag in och ut. Han gillar också mycket gammaldags bilar. Han bor i ett stort mansion som är gjort i gammaldags trä och sten. Han har mycket energi så han är uppe många timmar om dygnet och jobbar. Tidigare i livet har han försökt att ta sig ur kriminalliteten men det går typ inte, han har märkt att han kommer vara kvar i de hela livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med till servern är ett bra RP inflyttande och bra Vibes. Med det menas är att jag inte alltid behöver action jag tycker det är lika skönt att bara sitta och prata med folk eller glida runt i en bil. Jag har ganska mycket RP kunskaper sen innan så jag vet mycket vad man får göra och inte. Jag kommer vara aktiv iallafall 5 dagar i veckan minst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att om du är i till exempel ett butiksrån så ska du inte bara spela för att vinna, Man ska också spela så att både polisen och de som rånar har de lika kul och att ingen har det tråkigt. Till exempel om du gör butiksrån och så kommer de ingen så istället för att bara dra kan du vänta in poliserna så båda sidorna får lite action.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler. Vissa av dem är combatlogging, meta gamingg, fear rp, powergaming, suntförnuft etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket då jag har spelat på servern tidigare samt andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har rpat på många andra servrar.

Nekad. Vänta minst 1 vecka efter unban.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka