Nekad Abdi_Andersson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198806639053/

Ditt Hex-ID: 11000013272a1cd

Vad är din discord tagg? FOFO_FIRAS#0420

Vem var det som bannade dig? Swedie#2268

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: koruption (swedie) ~Daniel-_-

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde ett mistag som jag inte visste va fel för det va ingen skriven regel och ingen sa det till mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är/ va biträdande på autoexperten och hade lite tråkigt så ville utfårska datan lite så tåg ut pengar från kassan ba för att och skulle kolla om man kunde lägga in pengar från sin bank så efter jag tog ut pengarna så körde jag till banken la in dem sen körde jag direkt till auto igen o kollade om det gick men de funkade inte så jag skickade en faktura till mig sj o betalade den och precis när jag hållde på och skicka fakturan så skriver swedie till mig på dc och frågar vrf jag tog ut dem 500k så jag förklara det till han och han sa då att man inte fick göra så så jag bad om ursäkt för jag viste inte och sa att jag hade betalat tbx dem och 20 min senare skicka nån till mig att jag va avstängd från dc o sen såg jag också att jag va permanent bannad in game. jag ber om ursäkt igen för jag viste verkligen inte om de och jag svär på allt att jag köpte gta bara för att köra på unive så skulle aldrig göra något fel med mening.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. båda för jag sa att jag inte viste och bad om ursäkt och hållde på och lämna tbx dem, och ja jag skulle kunna den reglen men som sagt det är ingen skriven regel och ingen sa den reglen till mig. och han skickade efter han banna mig i chef chatten att alla chefer ska säga det till sina biträdande

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en av va ett mistag då han banna fel person, andra va de lagg så för nån sog det ut som att jag körde in i någons bil men för mig va jag långt ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skriva till jobb ansvariga direkt när jag blev biträdande om alla regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste börja fråga om allt så jag är 100% säker på regler som inte är skrivna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka